Selasa, 13 Mei 2008

May Day Gay Di Narnia

Setelah sekian lama tidak bersama kengkawan di Narnia Park, akhirnya pada malam 1 Mei, dapat berjumpa dengan diorg sumer disana.



Ni dibawah adalah manusia yang mengikuti pemilihan perempuan jadi-jadian tengok lah muke dia yang becomet bedak. apalagi ni iblis kiri aku. nak aku bagi rexona ke? bau busuk sangat ketiak ko tu.



Selepas tamat pertandingan Miss Earth, barulah kitorg ke Narnia Park sambil kitorg isap penis kengkawan baju red ni. nikmat sangat penis diorang. siiuuuppppp



Aksi jantan bukan bencong. sebenarnye aksi ni tujuan nak buktikan pada kengkawan indo yang bilang aku bencong. aku bukan bencong kan tapi aku bersama my SD ialah HOMO. aku harap indo mengerti. mau tengok aksi mesra kami di Narnia malam tu. rujuk kat sini ni sebagai bukti bahawa aku ni HOMO sejati bersama My SD.


Tidak ada komentar:


Free chat widget @ ShoutMix